new

Tuesday, February 28, 2012

Menghargai diri sendiri..

Kadang-kadang Miera terfikir,
yang Miera takkan mampu untuk puaskan hati semua orang..
Dan orang lain pun mustahil untuk puaskan hati Miera..

Lately, I feel so lonely and sad..
Miera sendiri tak tahu kenapa..
Miera tak dapat cari punca kenapa jadi begitu..
Miera cuba fikir tapi terlalu banyak perkara
lain yang muncul dalam fikiran...

Kadang-kadang jugak mengharap orang lain
memahami Miera, menghargai Miera tapi mustahil...
Mencari orang yang boleh berkongsi suka dan duka
tersangat lah susahnya..
But, ada orang pernah cakap kat Miera,
tak perlu mengharap orang untuk menghargai kita,
Cukupla kita menghargai diri kita sendiri..
Betul jugak apa yang kawan Miera cakap tu,
So now, Miera akan menghargai diri sendiri..

Memanjakan diri sendiri..
Jaga diri sendiri elok-elok..huhu
Yela, takde orang nak jaga Miera,
family pulak jauh so jaga la diri sendiri..

p/s : entry mengarut je ni..:p

1 comment:

xerox_91 said...

Bagaimana pula kalau ada org lain sentiasa bukakan ruang untuk si dia meluahkan perasaan tapi dia x nak guna atau x manfaat sepenuhnya, bukankah itu teramat tragis bunyinya....

Dia tahu org itu segala-galanya bagi tapi x nak berkongsi apa yg dirasai dgn harapan x nak mengheret org tu dalam mslhnya sekali. apakah jika si dia x hepi, org lain akan hepi? hmmm