new

Wednesday, July 9, 2014

Love percentage.

Mula-mula masa baru menjalinkan hubungan
dengan seseorang, aku mesti cuba untuk
letakkan hati aku menyayangi dia for only 40%
or paling banyak pun 50%.
Itu yang aku cuba dalam setiap perhubungan aku,
sampai la ke perhubungan kali ini..

But...

Bila perhubungan tu makin lama,
makin mengenali,
40% tu terus jadi terlebih banyak..

Haih...

Hati ni memang payah nak control..
Aku sedar aku senang sayang orang.
Cepat tersentuh even dia buat a simple things.
Even dia marah sebab aku tak mau makan
bila aku sakit pun, aku jadi macam happy..
Sebab dia caring..
How come aku tak cepat sayang??

Tambah-tambah dia,
Attitude dia pada aku selalu buat aku cair..
Each time that happen, I tend to love him more..
So the percentage become more bigger..

But still I never let my heart to love him 100%..
Still nak simpan sikit tu untuk preparation..
If anything happen to our relationship..
Harapnya tak ada pape..

Amin..

I just want this relationship to be the last for us..
Dia ada history dia and so am I..
I am too tired with love story..
Cukup la apa yang ada sekarang,
aku tak mampu nak mulakan yang baru kalau yang
ada sekarang juga tak menjadi..

No comments: