new

Friday, June 24, 2011

Saya suka DOMO...

Entah kenapa aku boleh suka DOMO..
Semuanya gara2 seseorang yang promote kat 
aku pasal DOMO ni..terus aku plak yang suka..
Dulu mase tengok cite DOMO ni cam tak suka je
lama-lama rase cam kelakar and comel plak DOMO ni..

comelkan die..(^.^)


Semester lepas, mase aku lepak-lepak dekat Laman Perdana
sorang coz tunggu ain n pojan jumpe ain syuhadah pasal
ape tah aku pun malas nak ingat..that time aku nampak
ade orang pakai beg DOMO..aku terus tertarik...
Aku ajak kawan baik aku gi cari beg DOMO tu...
Nak gak beli...
Kitorang pusing jusco perda and then gi megamall
still tak jumpe...tang ade beg kecik je...
Mane budak tu beli beg tu...=.=
So aku tekad cuti sem aku nak cari kat teluk intan plak...
But still takde..yang ade jenis lain yang aku tak brape nak suka..
Memang kecewa gila time tu...
Balik penang pun sedih sebab tak dapat beg DOMO...huhu

But aritu mase gi jusco, masuk kedai love story...
Then terkejut gila beg DOMO yang aku nak tu ade...
Aku pun ape lagi, beli la...hehe...
Tak kisah berapa harge die, tetap aku nak beli...
Well now aku ade beg DOMO...haha

beg DOMO saya..(^.^)

Sekarang ni aku dok kumpul barang-barang DOMO..
Aku ade keychain phone DOMO.. then card matrik punya holder pun
DOMO gak..lepas ni taktau nak beli ape lak..haha
But aku taknak beli patung DOMO...
Sebab dia takleh nak gantikan pink panther saya...
Dia tetap di hati...
Pink panther jangan merajuk tau.. Saya tetap sayang
awak tau...huhu
Tapikan sekarang dah ade DOMO warna pink...

comel x??? =.=

Die nampak pelik dengan kaler pink...
Tak sesuai la..haha
Tadi masa balik, ade budak-budak dok panggil DOMO..
Diorang cakap domo..domo...domo...Haha...
Famous gak kan kau DOMO KUN...
Dan yang paling bestkan...
Dah ramai student uitm pakai beg DOMO...
Yeah....bukan aku freak k...jadi trendsetter je..haha
Well, ramai-ramai la pakai beg DOMO k..haha

p/s: credit to mr.google..:)


No comments: