new

Sunday, June 26, 2011

I'm just lucky..

Selepas duduk sorang-sorang seharian,
aku sedar yang aku ini antara manusia yang bertuah..
Aku ada mak and ayah yang ambil berat dekat aku...
Ada family yang sangat best..
Ada abang yang super supportive,
Ada adik yang boleh share problem,
Ada insan tersayang yang sentiasa disisi...
Aku sangat bertuah...

But sometimes, aku tak bersyukur...
terukkan aku ni...
Aku ada kawan-kawan yang baik gila..
Yang ada bila aku susah ataupun senang...
Alhamdulillah perjalanan hidup aku setakat ini
dipermudahkan...
Entry sebelum ni aku ada bagitau pasal abah aku kan..
Tiba-tiba aku rasa aku sangat bertuah ada abah..
Sebab ada insan dekat luar tu yang takde ayah sejak
kecil lagi tapi aku ni taktau bersyukur..

Now I realize that i am lucky..
Walaupun aku bukan dari keluarga yang kaya
but aku dapat apa yang aku perlukan...
Cukup segalanya keperluan...
Tu pun kadang-kadang tak reti bersyukur lagi...
tolongla berubah miera azzudin...

Aku nak ucap terima kasih yang tak terhingga
pada someone..
Terima kasih sebab mencintai saya sepenuh hati awak...
Terima kasih kerana masih terus berada disisi saya..
Terima kasih membantu saya bila saya susah...
Terima kasih juga menerima diri saya seadanya...
Sanggup menerima insan yang tak sempurna ni...
Sanggup bersabar dengan sikap saya..
Thanks for everythings...

Untuk semua yang selalu berada disisi,
terima kasih sangat-sangat...
Insan paling memahami, mama...
Terima kasih untuk segalanya...
I love you mom...



me and my mom...



No comments: