new

Thursday, June 16, 2011

Buang duit...

Sem ni rasanya sem yang paling taktau nak buat ape...
Sebabnya banyak sangat mase terluang yang taktau nak diisi
dengan aktiviti ape...
Dan aku pun cam orang gila dok umah online 24jam..
Itupun bukak je facebook taktau nak buat ape..
Tengok jela orang update status..haha
Aku pun dok update status selang 5 minit coz bosan...hahaha

So bila dah bosan faham-faham jela kan..
Tido banyak kali kot...
And bila hujung minggu menjelang...
Jusco akan jadi tempat utama untuk berjalan-jalan
cuci mata and window shopping..
Nak shopping bukan banyak duit pun..huhu
Minggu lepas banyak kali pergi jucso..
First pergi tengok KL gangster,
second pergi ngan pojan tengok xmen...
Memang takde kerja betol la...
Habiskan masa tengok wayang je...

Sem ni jugak adalah sem aku banyak kali
tengok wayang..yela dah semua cite cam best je..
Aku ni dah la suka gila tengok wayang...
So memang selalula serbu TGV and GSC..haha

Meh aku senaraikan movie-movie yang dah tengok sem ni..

1. Pirates of carribean..

2. KL gangster..

3. X-men.

4. Super 8..

5. Green lantern..

Baru 2 minggu kelas dah 5 movie aku tengok..
Membazir tolkan..haha...
Dah terlampau bosan camtu la...
tu belum masuk pergi makan tutti fruitty dekat Queensbay..
Dua kali kot pergi sane sem ni..
Lepas tu pergi makan dekat seoul garden plak..
Memang buang duit betol..haha
Bukan setakat itu...haritu pun gi makan spagetti dekat piza hut..haha

ni first week

ni second week

spaghetti dekat pizza hut. 


Buang duit memang la tapi best kot dapat mengisi masa
lapang bersama kawan-kawan..hahaha..