new

Wednesday, June 15, 2011

I am so sorry..

I am so sorry because i am not 
a good person for you
Selalu sangat ada yang tak kena dengan saya...
Selalu sakitkan hati awak..
Selalu buat awak susah hati...
Selalu mengganggu awak bila awak ada kerja..

Saya minta maaf sebab tak mampu
jadi yang terbaik...
Tak mampu memahami awak sepenuhnya...
Tak dapat menjadi seperti apa yang awak nak...
Cuba berusaha dan masih tak mampu...
Yang saya mampu hanya menyakiti
awak again and again...

Kadang-kadang saya rasa nak give up je...
Tapi saya kuatkan semangat dan berdoa
semuanya akan berubah...
Penat sangat berada dalam situasi yang
tegang setiap masa...
Penat bila berlaku semua tu saya akan
bertambah sakit kepala...
Keadaan jadi tak terurus...
Segala-galanya memeningkan...

Enough is enough...
Tak larat dah...
Taknak ambil tindakan yang drastik..
taknak buat tindakan yang bodoh...
Berubahlah miera azzudin...

No comments: