new

Saturday, June 25, 2011

I am to tired of this..

Sampai bila aku mampu tahan semua ni..
Sampai bila aku nak sabar...
Kalau bukan sebab sayang mungkin aku dah
hilang pertimbangan..
Kalau bukan sebab aku yakin semuanya akan jadi
baik lepas ni mungkin aku akan ambil tindakan yang
sangat drastik...

Aku tahu aku serba kekurangan...
Aku tahu akan tak bagus...
Aku tahu aku jauh berbeza dengan perempuan
lain dekat luar sana...
Seriusly aku penat macam ni...
Dalam 3 minggu ni je dah berlaku macam-macam..
Aku taknak perkara buruk berlaku,
tolongla faham...

Kenapa tak pernah berubah???
Aku tahu semua yang jadi salah aku sendiri...
Mungkin sebab tu kau selalu tak setuju dalam apa
yang aku buat...

Apa yang jadi buat aku rasa nak tutup je facebook..
Twitter, blog, formspring and semua benda pasal aku...
Biar aku dengan dunia aku...
Mungkin ada baiknya aku tulis diari so aku sorang je tahu...
Niat aku just nak share apa yang aku rasa...
Tapi kalau orang tak suka nak wat cam mana kan...
Aku tak tutup semua tu sebab aku sayang nak
hilang kawan-kawan..
Blog antara salah satu medium aku berinteraksi ngan
kawan-kawan, housemate...

Entahla..
Aku sendiri tak tahu apa yang aku merepek ni...
entry paling serabut aku...
Just nak cakap aku penatla...
Tak tahu sampai bila aku mampu tahan..
Bila sesuatu jadi mesti sikit-sikit level kemarahan
aku naik and perasaan sabar tu makin hilang...
Dah banyak dah hilang and sampai bila mampu
bertahan aku tak tahu...

No comments: