new

Tuesday, May 27, 2014

Bila kau ludah ke tanah, kau takkan jilat balik ludah kau..

Same case here..

Kau buang aku, jangan cari aku kembali..

Don't be such a jerk..

Aku buat salah sikit, sebab emosi kau buang aku macam ape je..
Everything..
Media social being blocked..

My decision is, enough for being good for you..
That day is the final day we met..
Penat memberi peluang..

Still love me huh??
Shut that fuck off..
You don't even love me actually..
Kalau sayang, kalau cinta, aku dalam situasi itu kau takkan buang..
Setakat sikit terasa, aku ni??
Berapa banyak terasa?? Do you care??

NO!!!

Sebab aku selalu memaafkan,
you take things for granted..
Enough for being a good girl now..

Listen!!!

Ini kali terakhir, aku dah muak..
Perangai macam budak kecik..
Marah je unfriends fb, twitter and so on..
Common la, we are not kids anymore..

Grow up..

No comments: