new

Tuesday, September 21, 2010

Diri aku untuk hari ini..


KEMBANG PERAWAN

Ketika surya menampakkan cahayanya
Ku gapai hari terangku
Menanti sebuah cerita
Yang pasti akan terjadi di diriku

Kini ku mulai mengerti artinya cinta
Walau senda tawa
Namun hatiku mulai merasa
Bila dekat lelaki aku pun malu…

Akulah kembang perawan
ingin mulai merasa
Perasaan yang pasti
milik semua insan

Aku mulai jatuh cinta
Papa biarlah aku
menikmati semua anugerah
di hidupku

Saat ini itulah lagu yang menjadi favourite aku tok dengar disaat aku ada masa free..
Ramai yang tertanya-tanya kenapa aku suka dengar lagu tu...????
Aku sukakan irama lagu itu yang sangat kena and jiwa aku saat ini...
Lirik lagu itu juga membuatkan aku terasa bagaikan aku yang menyanyikan lagu itu..

Hakikatnye aku sekarang ni sangat tak stabil..
Aku terasa tekanan dengan banyak benda..
Sesuatu yang aku ingin lupakan datang kembali pada aku...
Betapa susah tok aku ambil keputusan dan tok melupakan kini die hadir lagi disaat aku merelakan kepergiannye..
Dugaan yang besar bagi aku..
Tercabar juga rasanya.
Perkara membuatkan aku bermuhasabah diri dan memikirkan solution yang terbaik tok aku ambil..
Namun disaat aku yakin dengan keputusan itu tiba2aku di uji lagi...
Parahnye...
Tapi aku yakin dengan apa yang aku buat..
Dan aku ambil keputusan yang muktamad..
Lupakan semuanye...

Itulah sebabnye kenapa aku mendengar lagu itu...
Yela dah tekanan dan banyak berfikir so kenala dengar lagu yang mendayu2 camtu...
Aku dengar lagu mengikut emosi aku pada saat itu..
And music is my life...


Sekian untuk kali ini...

No comments: