new

Monday, September 27, 2010

Peristiwa yang menbengangkan tapi seronok.(part 2)

Hari ini aku menyambunglagi kisah yang tergantung aritu..Hm...selepas aku and the gang masuk ke dalam kereta, kami pd mulanye nak pulang ke rumahtp berubah hala apabila semua terasa panas ati coz tertipu dgn notis tersebut..Akhirnye kami decide untuk mkn ABC...Dah la ku kt belakang tersepit cm ikan sardin tp xpela aku ok je coz aku kcik..hahaKitorg xtau nk mkn ABC kat mane and then D mencadangkan ktorg g mkn di PUNCAK MUTIARA CAFE yg famous kt bukit mertajam dan pernah kuar dlm jalan2 cari mkn aritu..Kitorg pn ngan rase excited bertolak la ke bukit mertajam...Ain xtau jalan nk kesane coz kitorg x penah g, hye D je yg penah g..Sepanjang perjalanan kami semua hye mendgr bebelan dan jeritan D didalam kereta..Kelaka gle rsenye..Aku jge blaja perkataan baru mlm itu iaitu 'AYAM' dr farid..Kami semua mengharap pd D tok menunjukkn jalan tp ternyata die xtau jalan tok ke sane..Kami sesat hampir 1jam mencari jalan ke restaurant tersebut..Sepanjang perjalanan ktorg jmpe mcm2..Ade kubur cina, perkuburan Islam and rumah kosong yg scary gle... 1st kitorg berhenti bertye pd abg jual bergur kt tepi jln...Tp instruction die xleh pkai langsung..Ktorg siap kne gelak lg ngan abg 2 coz kete ktorg penuh sgt..Farid siap tutup mke lg coz malu..hahahaKtorg tye lg sorg pak cik buncit ni...Die pye instruction pn xleh pkai..huhuLast2 ktorg berhenti kt 1 kedai hotlink ni..Ade abg tu ngan baik hati tunjukkn jalan kt ktorg..Terima kasih kat abg 2..huhuAtlast kitorg smpai jgak kt puncak mutiara..Alhamdulillah..syukur...Rmai betul org kat sne and mostly pkai kete2 mewah..Teruja betul ble smpai ctu coz cantik die pye tempat mkn...

Ni la puncak mutiara..huhu

Kami masing2 order makanan..Aku order chicken cap and yg lain order diorgnye masing..Mkanan kt ctu mmg best gle..X nyesal ktorg sesat jalan tok g ctu coz mmg marvellous la..huhu

Aku and D.. chicken chop n chicken grill..


Tempat mkn die yg best coz pondok atap nipah..




  Ain...
Alkisah la cte sy pd arini..huhu..Pape pn pengalaman yg menarik ketika berada disana..Makan dlm restoran yg dikelilingi farm and suasana yg sgt tenang..Akan g lg..huhu

x

No comments: