new

Saturday, November 22, 2014

Remember..

Aku alami masa-masa patah hati sangat banyak..
Berulang kali dari aku start involve in love with man..
And the latest with the mr. mickey mouse..
It is hard for me even I am the one who want us to be separated..
Sebab deep in my heart I'm still love him..

Tapi tu dulu.. I'm recover from that..

Knowing this new guy after several months breakup dengan mr mickey mouse
tu buat aku mampu cepat untuk recover dari sebelum ni punya heartbreak..

This guy mula-mula nampak macam main-main..
Never been serious at all when I first met him..
Always happy, cheeky all the time which make me happy too..
Leaving my sadness away..

Be friends with him really make me feel happy..
This guy really tak kisah aku macam mana..
Whatever weird attitude I have which other people
will annoy, dia tak pernah kisah..

Aku selalu marah dia, cari salah dia but dia sentiasa sabar dan
tahu how to handle the situation..
Aku je tak tahu menghargai dan menyayangi seikhlasnya..

Aku terlalu paranoid dengan semua benda..
Sampai aku pernah terfikir untuk ada kelebihan
boleh baca fikiran orang..
Aku selalu fikir the worst that will happen..
Even I'm trying to be always positive
but sometimes negative tu datang jugak and when that happen
mula la macam-macam berlaku..

Jujurnya, dia antara orang yang aku paling
sayang selain dari family aku..
As he can accept me walaupun aku complicated and worst
as to compare to others..

Menyesal for what I have done to him...
Sebab dia tak pernah fikir negative pasal aku..
Tak pernah kisah pasal masa silam aku..
Tak pernah kisah background aku..
If and only if I can turn the time back..
I want to  treat him nicely..

But past is past..
Nothing that I can change..

No comments: