new

Thursday, October 21, 2010

Betapa sakitnya...

Sekarang bru aku betapa sakitnye bila seseorang 2 tggalkan kita tanpa sebarang alasan ataupn sebab..
Ia membuat kita tertanya2 ape salah kita dan kita akan rasa gelisah..
Sangat menyakitkan..satu penyakit dalaman yg akan wat kita murung je...
Aku dah pernah mengalaminye...
Disaat itu hanya aku yang tau bagaimana perasan aku..
Orang xkan tau cm ne sakitnye rasa itu sehinggalah kita merasainya sendri..
Aku yg pernah merasainya x ingin mengalaminya lagi..
Sangat memeritkan..

Sebab perkara ini juga boleh mengundang pelbagai masalah..
Bagaikan ade kaitan dengan essay yg aku nk wat ni iaitu essay tntg

The enforcement of the law is not the answer to the suicide problem...

Betapa ramainye manusia yg x dapat nak handle perasaan diorg smpai ade yg nk bunuh dri..
Aku harap aku bukan dalam golongan tersebut..
Aku xnk mati sia-sia..
Dan aku xnk mati selagi ajal aku x sampai lagi...
Banyak dosa aku yg x terampun lagi n aku mesti persiapkan dri aku dulu untuk mengadap DIA...

Sekarang exam dah dekat..
Tekanan rasanye..
Stdy malas...
Xtau ble nk sedar..
Ape nk jadi ngan aku ni..
Sem ni aku malas gle kot...
Sem lepas aku rajin sikit.
Knape la aku jd cm ni???
Tertekan sgt ke aku???
Or aku terlampau memikirkan benda lain???
Tahla...
Aku sendri xtau knape ngan diri aku...
Mgkin penyakit MALAS aku 2 dh makin merebak...
Malas...
Semuanye malas...
Haish...
Aku kena gak mempressurekan dri aku ngan exam baru ade smgt nk blaja..
Anggap aku nk exam esok..
Nk xnk aku kne bace gak...huhu
Pendekatan terbaru aku ni harap2 la berjaya... 

No comments: