new

Wednesday, October 13, 2010

Slide presentation tour guiding

Semalam merupakan saat2 yang dinanti2kan iaitu slide presentation untuk tour guiding..
Kami diberi 100 slide tok dikaji dan pada semalam hari kami akan diuji tntg kepakaran kami tntg kajian yg kami buat terhadap slide2 tersebut...
(pd hakikatnye x mengkaji pn..)

Setelah berhempas pulas membaca tntg slide tersebut, aku dan rakan2 yg lain menanti giliran untuk mempresenting the slide yg akan dipilih oleh encik Saiful Azli...
(cuaknye hanye tuhan yg tahun coz x stdy abis n stdy last minit..)

Aku dah takut gle time tggu giliran...
Rase cm jantung aku ni berdegup dgn kencang umpama kuda yg berlari-lari dipdg rumput yg luas..huhu
Tp aku ngan sabar menunggu giliran...
Akhirnye tiba giliran aku...
Terkejut bukan kepalang coz slide yg aku dapat adalah slide yg aku baru saje bincgkan dgn Ain n Pojan...

Aku tidak menyangka aku akn dapat slide mengenai Gua di Malaysia...
Alhamdulillah....
Instinct aku kuat mengatakan aku akan dapat gua...
That why beberapa minit sblm name ku dipanggil aku bertye serba sedikit tntg gua pd ain...
(yela, ain byk pengalamn masuk gua..huhu..)

Walaupn x byk fakta yg aku masukkn namun aku berjaya tok meneruskan presentation tersebut..
Agak gembira dan tenang selepas melepasi halangan tersebut..haha
Senyum meleret sampai ke telinga satu malam..haha
(kredit 2 Ain n Pojan coz tolong aku pasal gua 2 b4 aku present..huhu..)

Lepas ni nntikan plak belacan POZIAN...
Produk keluaran aku, Ain n ofcoz Pojan..huhu
Moving forward the next task..huhu 

  senyum seindah suria..huhu

No comments: