new

Thursday, November 4, 2010

Menangis...

Minggu ni je
Dah byk kali aku menangis...
Knape aku slalu menangis?????
Knape akan ade org yg akan
wat aku menangis...

Adakah aku ni x layak
untuk gembira???
Knape aku je yg harus
Jage ati org????
Knape aku je yg harus ikut ckp org???
Knape org x pernah nk ikut ckp aku????

X layak kah aku???
Siapa aku dimata semua org????
Teruk sgt ke aku????
Knape kdg2 org merajuk ngan aku????
Aku xleh nak main2 ke????
Aku kne serius stiap mse ke????

Org ske ke aku serius setiap mase????
Knape setiap ape yg aku wt
disalah ertikan?????
Ade je org yg x berpuas ati ngan aku...
Org yg rapat ngan aku pn
slalu merajuk ngan sikap
main2 aku...
Bodohkah aku????

Kalau semua bnde aku kne ikut
cakap org, baik aku jd robot je...
Aku xleh ade identiti aku sendri ke????
Teruk sgt ke aku???
Aku x paham knape org mrajuk ngan aku????
Kata2 aku salah ke?????

Tolongla paham perasaan aku....
Knape aku je kne paham perasaan org....
Aku penat...
Aku penat nk menangis...
Aku xtau smpai ble airmata ni akan bertahan...

Ade org ske aku menangis...
Aku pelik...
Aku sedih tp ade org yg ske....
Nmpak sgt aku ni x penting
dimata semua org...

Memang ditakdirkan hati aku ni
bkn untuk dijaga...
Aku rase aku BODOH...
Pentingkan perasaan org...
Tapi diri sendri terluka...
Berusaha nk puaskan ati org
Tp org x pernah berusaha nk
jge ati aku...

Biarla...
Takdir aku...
Aku xleh nk salahkan sape2...
Biar....
Biar...
n biar.....
Xtau sampai ble aku
leh sabar dgn apa yg berlaku...

No comments: