new

Monday, November 1, 2010

kemalasanku...

Kemalasan yang teramat sgt aku rasakan sekarang ni...
Malas tok membaca CTU...
Ade seseorg ni pernah tye aku ape itu CTU????
Alamak seh...
Xtau nk jawab la...
Apela...
Harap je carry mark CTU paling tggi tp haram...
xtau gak ape yg dimaksudkan ngan CTU...
Tp td aku dh tau dh ape itu CTU...
hehe...
Nak jd anak murid kesygn ustaz marbawila katakan...
Hehe...
Esh...jgn2...t org kata aku ade skandal ngan die lak...
Aku dapat carry mark tggi pn diorg ckp aku ade skandal ngan ustaz...
haha..
Klaka gle ble dapat tau carry mark aku...
Tapi alhamdulillah...
Semua org ingat aku jadi baik sem ni...
Tapi diorg xtau ape aku wat..haha
Biarlah rahsie..hehe

Aku pelik knape sejak kebelakangan ni
aku xleh nk fokus ble stdy...
Ade je benda mengganggu fikiran aku...
Mengenangkan something...
Ape yg aku ingat n kenang 2????
Nak tau ke???

Biarlah rahsie..haha
Tapi benda 2 jgak wat aku rase susah sgt nk stdy...

Penah x korg wat pilihan dalam hidup ni????
Pilihan yg sgt besar???
Pilihan yg akan menentukan mase depan korg???
Mesti ade kan...
Aku melalui situasi 2...
Aku takut aku salah langkah...
Ape yg kita rase betol x semestinya betol..
Kita patut selidik dlu sblm wat keputusan..
Aku rase dalam hidup aku ni..
byk kesilapan yg aku wat...
Baru2 ni pn aku dh silap..
Silap menilai org dan perasaan sndri..
Ble dh silap...benda 2 akan menghantui
hidup aku...
Tgk la skrg...
Aku dh abis bace CTU tp satu imput pn xde...
Cmne la aku nk berubah...

Haha..
Hari2 cakap benda yg same...bosan daa...
Tp xde action pn...
So salahkan la dri sendri...huahua..
Tp aku hepi gak semenjak 2 menjak ni..kihkih..
(teruk gle bm aku...haha..)
Ni semua gara2 aku berjaya menghiburkan dri sendri..
Biarla aku sendri yg tau...

Dalam aku yg sedang bergembira dan berbunga2 riang 2...
Aku dapat tau yg kawan baik aku mase  kat skola dlu..
Ayah die meninggal dunia...
Kesian kat die...
Dah la sibuk nk exam...
xtau cmne kehidupan die...
Die sgt rapat ngan ayh die...
Mesti die rase sgt kehilangan...
Aku minta maaf x dapat nk jmpe kau...
Sibuk ngan exam...
Sedang kita hepi2...
Kita x sedar yg org lain x hepi...

Tapi ape yg penting skrg...
aku perlukan kesedaran tok membaca CTU ni
biar bg masuk otak skit..
Xkn aku nk kena rebus buku CTU ni then minum???
Maunye cirit birit aku nnti..haha

X dapat amik exam esok..
Coz asyik nk masuk toilet je...
Bukan masuk dewan exam..haha
Aku tenang je bace CTU tp masalhnye x melekat kat otak..
Agaknye aku kne pakai gam kot..
Gam mase wat ranggoli 2 ade lg leh la guna...
Huhuhu...

Sape2 yg ade tips sila2 la kongsi..hehe
K2...start 2 stdy hard..bye...

No comments: