new

Thursday, November 11, 2010

Petang yang sejuk

Hari ini 12hb 11 2010..
Lusa paper terakhir for exam this semester..
Hm.. Aku sekarang menghitung hari tok pulang
ke kampung halaman...
Semester ni aku rase excited tok balik...
Tak macam sem2 yg lepas..
Aku malas gle balik...
Mungkin sebab xde ape kat penang ni...
Kalau dulu lain...

Rindu kat mama..
Rindu nak berceloteh ngan adik aku..
Yang skrg menunggu hari tok exam...
Gud luck sis...
Rindu kat kat my cat...Si kecik yg dh besar skrg...
Terkejut aku tgk die mase balik raye dulu...
Aku tggalkan die mase die kecik lagi...
Ble aku balik dah besar...
Cepat betol die besar...huhu
Rindu dekat katil aku...
Kat umah sewa ni xde katil..
Tido atas tilam je...
Huhuhu...
Rindu suasana kg...
Tapi nanti msti aku akan merindui penang gak...
Yela...pink panther aku kat cni...
Aku x bawak balik...
Besar sangat kot...hehehe...

Sekarang mood aku tok stdy xde...
Tapi aku paksekan jugak...
Aku xnk la terpakse repeat paper geography ni...
Terseksa kot nnti...
So terpakse la wat2 rajin walaupn sebenarnye x pn...
Terpakse wat notes sbb x larat nk selak
buku teks 2 je...
Tp xpela atleast masuk la gak...hehehe

Barang2 x kemas lagi ni...huhu
Baju pn ade yg x basuh lagi..hehe...
Pemalas tol aku ni...
Tp bukan malas sebab ape...
Aku malas sbb aku sibuk stdy..hehe
yela 2 kan...hehehe

Aku ingat nak kemas umah n so on but...
Cm x jadi je...
Coz ade tetamu yg x diundang kt umah ni...
Xkn la aku nk tunjuk sikap kurang ajar aku kot...
Kne la control ayu skit...haha
Hm...biar jela...
Malas dh nk kemas...
Yg aku tau t aku balik je...
Lupakan penang tok sebulan stgh...hehe
Heaven gle tanpa buku n test...

Petang ni rase sejuk gle walaupn dah kul 2..huhu
Matahari pn cm malu2 nk kuar...
Die tido kot...hehe
Cam budak kat sblh aku ni yg masih lagi tdo..haha
Biarla die...
Malam td jadi burung hantu...hehe
K la...aku malas dah nk mengarang...



No comments: