new

Wednesday, November 3, 2010

Sometimes...

Kadang2...
aku rase aku nak bersendirian
kat 1 tempat sorg2...
dok kat pulau...
menjauhkan dri dr semua org
buat seketika...

Kenape???
tahla...
aku nak mase aku bersendirian...
nk cari dri aku yang dh ilang...
aku xtau aku ni mcm mana...

Org ade bgtau pasal aku...
Tapi aku xleh trime...
Ntahla....

Baikkah aku????
Jahatkah aku????

Mungkin pada mata sesetengah org
aku jahat...
Dimata sesetengah org plak aku baik..
Aku pun xtau sebenarnye...

Aku nak mase tok aku berfikir...
menetapkan kehidupan akan datang aku...
menetapkan yg terbaik...

Mgkin ble aku dapat peluang
bersendirian...
ditemani alunan ombak
kat tepi pantai...
aku dapat berfikir dgn tenang....





Aku teringin sgt....
Coz itu impian aku dulu..
dgn seseorg...
tapi impian 2 hancur lebur...
tp aku x pernah lpe impian 2...
impian yg 1 ari nnti aku
akn capai jgak...

Penat dan kecewa rsenye
apabila ape yg kita rancang dan idamkan
x dapat jadi kenyataan...
Aku dulu....
sedih gle...
Tapi alhamdulillah skrg
aku ok....
Aku dah leh terima semuanye..

aku nk ucap terima kasih
kat org2 disekeliling aku...
thanks...
sebab korg semua...
aku dapat semangat tok
melupakan semua kngan pahit aku...

4 comments:

abilmetot said...

yeay! sebab saya la tu. haha!
sama2 sayang! huhu.

miera azzudin said...

haha...
antaranya la 2..hehe

loveinbrightside said...

dem.. impian ko ngan sape nie ek?? aku x taw.. btw.. nice entry... ade unsur2 kesedihan di situ.. huhu

miera azzudin said...

Hehe...ko tau tp ko lupe...
Aku pernah bgtau dulu aku nak g somewhere ngan seseorg ni...
Tapi hajat yg x kesampaian...huhu