new

Monday, December 19, 2011

A great weekend..

Aku tau lately blog aku ni asyik jiwang-jiwang je kan..
Sampaikan ada member aku bagitau yang dia malas
baca blog aku sebab ayat-ayat aku yang jiwang-jiwang..
No komen la on that..hahaha..
So harini nak tambah lagi jiwang-jiwang sikit..hehehe
Sape yang tak suka jiwang-jiwang sila la jangan baca..hehe

Bukan nak jiwang sangat la, just nak share some story ni..
weekend haritu, aku diberi peluang untuk jumpa someone ni..
Well mmg ternanti-nanti kehadiran dia kat Lumut ni..
Akhirnya dapat jugak sampai dekat Lumut ni..
Pagi-pagi buta dah sampai Lumut..
Semata-mata nak naik feri ke pangkor kul 9 pagi..
Cam awal sangat je..huhuhu
Tapi takpela, biarkan..
Atleast dapat jugak peluang nak jumpa dia sebelum bertolak ke
Pulau Pangkor or lebih tepatnya ke Raudhah Camp..
Yela sebab bos x panggil masuk kem so tak dapat la follow sekali..

Once dah masuk ofis ingatkn memang tak perlu pergi Pangkor,
tapi bos tiba-tiba call suh masuk pangkor lak..
Tak tau nak cakap perasaan masa tu macam mane..
Happy plus malas pun ada sebab sorang-sorang je..
But dengan excitednye pegi jugak..hakhak..
Sampai sana jumpa dia buat macam tak kenal je..
Berlakon je lebih..haha
Yela kitorang kan tak suka publisiti murahan cam tu..haha
Aku pun tak nak la kacau masa dia tok bergembira di Pangkor..
Diorang datangkan nak bersuka ria... So let them have fun..

Tapi kitorang ambil masa jugak nak date..
Memang serius apa yang dia buat masa kitorang date tu
sangat la buat aku terharu..
Every word that comes out from him, touch my heart..
Make my heart beat faster than usual...
But depan dia cover macam takde pape...
Padahal kalau ikutkan hati nak nangis sebab terharu..

The next day which is the last day dia kat sana
die buat plan gila tapi aku suka sangat..
Kitorang pakai baju sama, mesti ramai yang tertanya-tanya
kenapa baju kitorang sama..haha..
Tapi biarkan je.. sebab memang takde yang tau pun..
Selama dia berada kat sana, memang dia sangat caring..
Rasa sedih bila tengok dia balik..
Rasa macam kena tinggal, padahal takda pape pun..huhu..

But before aku nak balik Lumut sempat lagi aku jumpa dia
dekat jeti, dia belum bertolak lagi sebab ada island tour so lambat la sikit..
Hehe.. berkesempatan la nak jumpa lagi..
Sangat bersyukur dengan pertemuan kali ni sebab
kali memang paling banyak masa kitorang spend together..

ni hadiah dia bagi.. perkenalkan Mr. Mimu..

Haha..   Comel tak Mr.Mimu...
Kenapa aku panggil dia Mr. Mimu??
Adela sebab dia, tak mau bagitau..haha
Rahsia antara aku dan dia..hahaha..
Aku dah la suka benda-benda adorable macam teddy ni..
Memang aku peluk and cium hari-hari..
Thanks awak sebab bagi saya Mr.Mimu..
Love it so much..^_^

Jap nak share lagu satu gambar..
Gambar curi yang dia amik masa aku tengah kusyuk taip mesej..hahaha..





Gambar kitorang tak nak dipamer disini ok..hehe
Weekend haritu memang weekend yang sangat best.. Thanks..
I will miss you..^_^


I can be tough, I can be strong
But with you, it's not like that at all
And I remember all those amazing things you said
You left them running though my head
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here

All those crazy things we did
Didn't think about it, just went with it
What I'd do to have you here
I wish you were here

I love the way you are
It's who I am, don't have to try hard
We always say, say it like it is
And the truth is that I really miss

No comments: