new

Monday, April 11, 2011

Hangin satu badan..

Hari ni serius aku tension gila..
Bangun pagi tadi sakit kepala gila-gila..
Sampai nak bangun pun tak larat tapi
aku kuatkan diri gak sebab aku nak pergi kelas
sebab kelas abacus dah lama takde..
So aku makan la ubat selepas aku gagahkan diri
pergi kedai beli panadol and nasi lemak..
Coz mymon said yang sebelum makan ubat
kena makan so aku beli la nasi lemak..

Dah makan ubat pun aku tetap pening kepala
sampai dah masuk kelas pun aku masih
pening and latihan yang die bagi dalam kelas
aku semua lupa nak wat cam mane..
Esok dah la ade test..
Ade 2 test...Aku memang pening gila nak study..
Sebabkan tekanan coz pening kepala aku buat entry ni..
Geram gila punya pasal..

Balik dari kelas tadi terus wat test HR yang susah gila 2..
Memang terbaikla kan...pening-pening wat test..
Nasib baik ade housemate yang baik hati
tolong aku wat test...sama-sama membantu...
After jawab test pergi makan jap then aku makan
ubat lagi...still sampai sekarang kepala aku
still sakit cuma dah kurang sikit je..

Saat-saat macam ni la aku perlukan seseorang untuk
mengadu..dengar masalah aku...tapi takde sape pun yang
nak dengar masalah aku...hm...
Mengomel sendiri jela...
Aku sangat serabut hari ini...
Tensionnye bila dekat nak final ni...
Study ape pun belum lagi..
Sibuk ngan assignment and test yang tak habis-habis lagi..
Esok ade test Abacus and BE..
Pastu ade presentation Mandarin...
Banyaknye kena prepare...
Hm...

Takpe MIRA..
Ko boleh buat semua tu...
Ko mampu...
Ko boleh kalau buat sorang-sorang..
Tak perlu luahkan perasaan kat orang lain..
Ko sendiri boleh handle...
Apa-apa pun semua terletak kat diri sendiri..
Bukan kat orang lain...





No comments: