new

Thursday, April 28, 2011

What is your function???

Ada seorang kawan aku tanya aku sesuatu...
Dia tanya...

What is the function having a bf or gf??

Aku jawab kat dia yang aku perlukan bf sebab
aku nak ada orang yang boleh faham aku..
Yang willing to share suka, sedih, gelak and ketawa
dengan aku...yang akan ada dengan aku bila
aku nangis..yang takkan hilang dari hidup aku
bila dia tengah senang and aku tengah susah..
Orang yang boleh bagi semangat kat aku bila
aku down and orang yang tak ambil kesempatan
atas diri aku...then aku nak someone yang boleh
bantu aku untuk jadi lebih baik pada masa-masa
akan datang...

Itu jawapan yang aku bagi kat dia..
Maknanya itulah function seorang bf kepada aku..
Suddenly kawan aku tu terdiam bila dapat tahu
jawapan aku tu..
Kitorang chat kat fb je..lama dia tak reply..
Then aku terus call dia tanya mana dia menghilang..
Dia tak jawab soalan aku, tapi dia tanya lagi 1 soalan..

Apa function aku pada bf aku??


Saat tu aku plak yang terdiam...
Sebab aku takde jawapan tu..
Aku cuma cakap kat dia yang soalan tu tak sesuai untuk
aku..aku suruh dia tanya bf aku..hahaha
Seriusly, tiba-tiba aku tertanya-tanya
apa function aku dalam hidup dia...
Aku tak pernah tanya dia...
Kawan aku tu still tak puas hati ngan jawapan yang
aku bagi kat dia..dia suruh aku fikir jugak kenapa..
Then aku just bagi dia baca entry aku yang dulu..
Murahnya airmata...
Bila dia baca then dia cakap dia dah dapat
jawapan yang dia nak..
Aku sendiri tak tahu apa yang dia faham..

And aku tak sempat nak tanya dia kenapa dia
tanya aku soalan macam tu..
setahu aku dia dah ada bf...
Hm...tapi thanks kat dia sebab tanya soalan tu..
Buat aku berfikir banyak...
(^.^)

No comments: