new

Wednesday, February 9, 2011

Aku mulakan sem 4 ni dgn 
harapan evrything will be juz fine...
Tapi x plak cm 2...
Makin byk plak masalah yg timbul..
Btol ape org slalu kata...
Masalah akan slalu dtg tok 
uji kekuatan kte...
Honestly, aku xske smue masalah 
yg datang pd aku...
Org lain pn msti x ske jugak kn???
Huhu..mane ade org ske masalah...
Melainkan wat masalah..haha


I thought that it will be easy if i 
go on my life without something that 
i do really care...
Rpe2nye, sgt susah...
X boleh nk lupakan sesuatu yg pernah 
dekat dihati walaupn sesuatu itu
jauh dari kita..


Aku byk fikir...
Ape akan terjadi lepas ni...
Kdg2 aku fikir dalam setiap 
tindakan aku yg aku akn mati...
Tapi alhamdulillah yg aku masih diberi 
kesempatan untok hidup...
Aku masih belum bersedia nk 
tempuhi alam lain lg...
Cukup tidak bersedia....


Salah ke kalau kte membenci seseorang tu???
Salah ke berperasaan cm 2???
Bg aku perasaan bukan sesuatu yg kita 
boleh control...
Kita boleh tipu ngan raut wajah 
dan kata2...tapi hati????
X mampu nk ubah apa2...


Aku pelik...
Knape aku slalu jmpe org yg sme jenis 
prangainya...
Contohnya...
Org yg permainkan perasaan org 
untuk kesenangan diri sendri...
Menipu org tok diri sendri..
Dan ble diorg dapat ape yg diorg nk....
They will be disappear...
I hate that kind of people...
rase cm nk pijak2 je die...
x pn bg die minum air banyak2 
then pijak perut die smpai air kuar 
ikut smue lobang..haha
Cm askar jepun zaman dolu-dolu..
Hahaha...kejam gle kn...
Well...itu ape yg aku rase je...
X mampunya aku nk wat cm 2...
Aku x sekejam itu...hahaha
Tapi mgkin lg kejam kot...wahahaha...


Apa yg aku merepek mlm2 cm ni pn 
aku xtau...
Ayat beterabur...
Msti org x paham ape yg aku 
cuba bgtau....tp xpela..
aku suka memeningkan kepala
org coz aku slalu pening so aku
nk org lain pn pening jugak..kakakaka...

No comments: