new

Tuesday, February 15, 2011

Nasib malang...







Asal la arini cam malang je...
Ade je dugaan dtg menimpa...
Sedih je aku rase arini...
Dah la tadi pg dok sedih2...
Ble dh ok skit aku jadi cm ni plak...


Aiyoo...
Ape nk jadi ni...
Dah nk mati ek aku ni???
Tapi aku lum bersedia lg...


Tadi pas makan nasi lemak
ngan Ain tadi aku trus muntah...
Mula2 try nk tahan so that aku 
x rase aku kerugian RM3 tok nasi lemak 
yg marvellous 2...
Tapi aku x mmpu nk tahan lagi...
Aku muntahkn je semua...huhu
Syg je aku rase...
Tapi nk wat cm ne...
Daripada aku dok tahan trus smpai 
pening2 kepala baik aku muntahkn je...


Pas je mengeluarkan segala2nye...
Aku pn trus g kedai bli ubat...
Damn...Aku benci keadaan ni berulang...
Aku jadi sgt2 lemah skrg...
Rasenye dalam tahun ni je dh byk kali 
aku jadi cm ni...
Aku pn xtau knape...
G jmpe doktor, die cakap aku ok je...
Xde masalah pape pn...
Apela yg x kena aku xtaula...


Sometimes, bnde2 remeh cm ni 
sgt mengganggu aku...
Aku mula xde mood nk stdy or nk wat 
pape pn...
Nafsu makan aku pn dh trus hilang...


Ok...
Aku nk menjawab soalan2 org tntg
knape aku x gemuk2???
Walaupn aku mkn byk skalipn aku susah
nk gemuk...
Ni la sebabnye...
Akan ade masenye aku akn makan je stiap mase...
Every an hour je aku nk mkn
cepat gle mkn...Time 2 
aku akn gemuk skit...
N then, akn ade mase aku jd cm skrg ni...
Yg aku xde nafsu mkn...
Aku mkn sbb lapar je...
Tapi xde selera nk mkn...
Then my weight will be normal again...
So...cm ne la aku nk gemuk ni???


Masalahkan aku ni....
Kadang2 aku risau gak ngan dri sendri...
tapi aku xtau nk wat pe lg dah...
Aku rase aku dh bg dri aku yg terbaik
tapi tetap jugak keadaan itu 
x berubah...

No comments: