new

Friday, February 18, 2011

A tribute to him...

Well..tajuk entry ni cm aku nk crite pasal 'him' tu
sape tapi xdela sgt...aku actually nk cte pasal 
org2 yg aku syg...as i mention 'org' x termasuk 
yg lain2 k...jgn salah paham plak nnti k...


Aku sgt2la rapat ngan mymom since aku 
abis SPM dulu...mgkin sebab aku byk habiskan 
mase kat umah...blaja masak...blaja menjaga 
rumahtangga..wahaha...
Mymom said that yg aku ni dh bleh kawin 
so that aku kena blaja cm ne nk jadi seorg isteri
yg baik...the 1st step is blaja masak...
Byk benda gak aku share ngan mymom...
Pasal masalah aku...pasal percintaan aku...
Aku ngan mymom cm kawan baik tau...
Semua cte kat die...Well i love mymom so much...
I try to appreaciate dlm setiap ape yg die wat..
Well now aku ok n bahagia with mymom...


Apart from that, aku gak rapat ngan abg2 n adik aku...
Ni nak bgtau la...aku ade 4 org abg...
2 yg dh kawin n 2 belum...
So aku lebih rapat ngan abg2 yg lum kawin ni la...
Sorg 2 name die Ahmad Nor Al-Zaidin n lagi sorg
Ahmad Nor Al-Zafudin...yea...kitrg ni fmly 'Din'..huhu
Semua abg2 aku name diorg ade 'din'...
Aku slalu gak la share cte ngan diorg...
Gado2 ngan diorg, bergurau senda...
Tapi ble semua org start sibuk ngan keje masing2
kitrg jadi cm agak renggang la jugak...
Jmpe pn jarang coz sorg kat penang...
sorg kat shah alam n sorg lg kat teluk intan...
mmg susah la nk jmpe kan...klu jmpe pn 
time raye je...
But kitrg sgt rapat smpaikn aku pernah temankan 
abg aku beli hadiah harijadi tok awek die...
Hahaha...sometimes aku rase kelakar plak
abg aku suh pilihkan hadiah tok awek die...
But its ok coz die blanja aku mkn aiskrim pas 2...
Syok2...hahaha...
I miss that moment...Rindu nk hangout 1 fmly...


Since mysister dh pindah dok kat singapore, lagi
la kitrg susah nk gather...Kdg2 jela jmpe...
Tapi ble dh balik kg msti mkn besar pye...
Aritu my 3rd bro which is Zaidin blnje 1 fmly mkn mcd...hehe
Seronok ble dh rmai2..dok gelak2...cerita mcm2...


Abg2 aku la, lelaki yg paling aku rapat dulu mase aku
belum masuk ke UiTM ni...
But cm dh lost skit...
Ble kat penang aku cm xde tempat mengadu,
tempat meluahkan perasaan...
Xkn nk call mymom setiap saat ble ade masalah...
Abis duit aku nk topup tiap2 ari...
Mymom xske main msj....
So I have some1 which is some1 that always 
be there 4 me when i have problem...
Some1 that came at the right place at the rigth time..


Well, i think that i do need some1 to assists me 
when i want to do something..
Yeah...he help me a lot...
He also make me realize so many things
about this whole world...
I do admire him...
Admire dgn kejayaan die...
Kadang2 jeles tgk die berjaya...tapi aku bangga 
kenal org cm 2...


He help me a lot selain daripada mymom n family...
Aku xnk la org salah paham yg aku ni utamakan
'him' je...xla...my fmily is the 1st dalam hidup aku...
Klu aku terpakse pilih antara 'him' n fmly 
i would choose my fmly...
Coz they are everything for me...
'him' cuma seorg insan yg byk membantu 
dalam kehidupan aku yg mahu berubah jadi 
lebih baik...
Selain mymom nasihat die yg byk aku pegang n aku dgr...
Sebab diorg2 ni je yg slalu bg nasihat kat aku 
tok jadi yg lebih baik walaupn ade darkside dalam hidup
kita ni yg org xtau...


Aku yakin yg rmai kwn2 aku yg pernah n ade some1 
cm aku ni dalam hidup diorg...
Nasihat aku untuk x terlalu mengutamakan 
some1 2 sehingga ketepikan segala2nye...
He makes me realize that things...
Cm ne kitrg kenal biarla jadi rahsia antra kitrg....
Menjadi our precious moment...


Ape yg aku nak sebelum mengenali die is i want a 
relationship yg matang bak kata NORA..huhu
Die x mengongkong aku 2 yg perlu ade dlm relationship
ktrg...saling percaya antara 1 same lain...
Yes...die ade semua 2...Aku juz nk sebuah perhubungan 
yg serius tapi simple coz aku xske nk ade hubungan 
yg sekadar main2...kapel jap pas2 putus...no...
I dont want that to be happen....
He gave me all that yg wat aku rase bersyukur...
1 thing yg what aku happy ngan die ialah dia wat aku
rase selamat...aku x perlu nk risau pasal perkara2 yg bukan2
pasal die...

Dielah umpama pembantu peribadi aku n same goes to me...
As long we trust each other we will be ok...
We learned a lot from our mistakes...
Ade pape yg berlaku kami x cepat melatah...
We handle every problem with care...
Dielah pak lawak, dielah my fadhilah kamsah n he is my cheerleader...
He is more than enough for me...
I juz want to thanks him coz able to put up a women like me... 


Klu ade jodoh aku ngan die Alhamdulillah...klu xde 2
aku terima je...ape yg penting kitorg utamakn ape yg 
patut kitrg utamakn...which is to stdy...
Once again thanks 2 you coz come into mylife...


Wan muhammad Idham bin Wan mahdi...









2 comments:

Unknown said...

beb, da ade blog ea..tahniah..follow la i XD
best kan blog

miera azzudin said...

dah follow lame dh...akak follow la kita ek...huhu