new

Sunday, February 13, 2011

Takde sedih2 n feeling2...

Setelah berfikir panjang dgn sgt mendalamnye...
Aku telah memutuskan untuk tiada 
lagi luahan hati n perasaan aku kat blog 
tercinta aku ni...
Jgn ditanya kenapa dan mengapa...
Ade sebab2 tertentunya...
Lepas ni xde dh post merapu2 
feeling2 kecewa n sedih2 n touching2 
dr aku...
Aku akn cuba jadikan blog ni lebih 
ke arah yg berbeza lepas ni...


Actually aku lebih ske menulis entry 
yg touching2 n feeling2 cm 2...
Tapi nk wat cm ne kn...
Kita perlukan pengorbanan..
Bukan di medan peperangan je perlukan 
pengorbanan malah dalam menulis blog juga
perlukan satu pengorbanan...
Dgn pengorbanan yg aku bakal
lakukan ini akn menjadi senyap sunyila
blog aku ini sebab aku akn jarang update...
Aku ni bukan la jenis yg rajin
bg info2 menarik dan berguna di blog...
Aku lagi suka merapu je...
So aku akn mengalami masalah 
tok update blog pas ni...


Tapi xpe...
aku cuba tok mengubah blog ini ke arah yg 
baru...lebih warna warni dan ceria kot...huhu
Tgk la nnti cm ni...
Mgkin aku hye cerita aktivitii harian aku je nnti...
Yg lain2 private n confidential...hahah
Adoi...sebab plak rase didada...
Cm ne la pas ni aku nk 
meluahkan perasaan...huhu..
Xpela...mgkin ini yg terbaik tok semua org...
Aku xleh nk pk pasal aku je kn...
Kena amik berat perasaan org lain plak...


Aku tau rmai yg gembira ape yg aku bgtau ni...
Aku tau rmai yg xske bace ayat jiwang2 aku..
Hahaha...Tah2 ade yg termuntah2 kot...
Xpn rase mnyampah n geli...wahaha...
Tahla...
Tapi x smue org ske ape yg kita wat...
Dan x smue yg xske ape yg kita cuba smpaikan...
Tapi bg aku, ble dh ade yg komen...
So aku patut cuba berubah ke arah yg lebih baik...


Sometimes kita kne trime pendapat org 
lain klu ia ke arah kebaikan...
Dan aku rse ape yg org ckp itu betol...
So inilah keputusan aku untuh berubah...
Wish me all the best k..:)


Bkn senang tau aku nk mengalah...
Aku ni kn kdg2 keras kepala n x hiraukn 
sgt ape org nk cakap tapi 
kali ini berbeza k...
Adakah aku dh lembut kepala???
haha...merepek sudah...
Rasenye dh lame x mkn kerepek...
Meaning aku ni baik la 2..haha
Puji dri sendri la plak...huhu...
Dah la...cukup2 merepek...adios....

No comments: