new

Thursday, February 24, 2011

It is something that I dont like...

Sejak akhir2 ni aku sentiasa diberi ujian yg sgt hebat...
Ujian tentang sesuatu yg boleh mengganggu jiwa aku..
Perasaan yg sgt2 berkecamuk aku lalui hari2...
Aku sendiri xtau kenape boleh jadi mcm 2 
sedangkan benda 2 perkara kecik je...


Hm...aku xde moodla kebelakangan ni nk update 
blog ni...semua gara2 mase yg makin cepat berlalu
and kesibukan yg melanda dan x lupa juga
hati aku tak tenang...so xde idea nk tulis ape...
Sebab slalu fikir masalah je...
Kadang2 rase cm nk mencarut2 je kat cni tapi 
cm x sopan la plak...And sikap yg sgt tidak 
beretika...


Aku slalu alami situasi yg aku xnk benda 2 jadi
tapi it always happen...
Ape yg kita xnk 2la yg kita dapat...
Sebagai contohnya la....
Aku slalu decide yg aku xnk jmpe org2 yg 
xsepatutnya aku jmpe....
Tapi sebaliknya plak yg berlaku...
Boleh plak aku terserempak ngan die ari2...
Adoi...masalah betol la...
Bila benda2 cm 2 berlaku, aku rase aku akan jadi 
tekanan yg teramat...
Tapi biase aku ni cepat melupakan...


Aku sedar yg Tuhan 2 nk uji sejauh mane 
kekuatan kita menghadapi masalah itu...
And aku rase alhamdulillah ble Tuhan bg aku ujian
begini..atleast aku mampu belajar tok jadi 
seorg manusia yg kuat nanti...
Mmg sekarang aku rase sgt2 kusut tapi
Aku yakin yg 1 hari nanti akan ade sesuatu 
yg baik berlaku bila aku berjaya menghadapi 
semua masalah aku dan bukannya melarikan diri...


Yes...aku kena amik keputusan yg bijak untuk
menyelesaikan masalah aku...
Aku tak nak nnti aku yg susah kemudian hari...
Kalau la semua masalah boleh diselesaikan sekelip mata...
Bestnyer la kalau cm 2...
Tapi xleh cm 2..


Patutkah aku hilangkan diri sebentar???
And kembali bila aku dah betol2 bersedia???
Is that possible???
Adakah betol tindakan aku 2??


Sometimes aku asyik teringat yg aku dh berjanji 
macam2 and aku x patut ingkari jnji 2...
Tapi macam mane plak org lain yg slalu
ingkari jnji diorg???
selamber gle nk mungkir jnji...
Jgn berjnji klu x mmpu nk tunaikan...
I hate org2 yg cm 2...
Sgt2 benci...








Aku taktau nk merepek ape dh...
Tah pape jela yg aku tulis ni..
K la...cukupla smpai disini...huhu

No comments: