new

Thursday, March 10, 2011

the day will come..

Aku tahu harinya akan tiba...
Tapi aku tak tahu bila...
Tapi aku sentiasa rase hari itu akan 
hadir dalam mase terdekat ni...

Aku masih belum cukup bersedia lagi...
Masih banyak benda yang aku tak 
laksanakan lagi...
Tapi andai hari itu tiba ketika aku 
masih lagi tidak bersedia...
Aku hanya mampu pasrah kerana
itu ketentuan takdir...
Dan aku x mampu melawannya...

Keadaan aku mase sem 1 dulu 
kembali balik sem ni ble aku 
dapat merasai keseronokan sebentar...
Tapi xpela...Alhamdulillah dgn 
kesempatan yg diberikan...
Aku dah sgt2 bersyukur...

Disaat kita nak berubah,
biasenye saat itulah akan 
ade begitu banyak ujian dan dugaan
yang diberi...




Klu betol2 nak berubah jalanila
setiap ujian dan dugaan itu 
dengan baik dan jangan lari...
Itu yang aku pegang selama ini...

Sebelum perasaan aku ni jadi lebih 
teruk, aku rase nak balik jmpe mymom...
Mymom je yg betol2 paham aku...
And aku xnak aku menyesal kemudian hari...
Insyallah..mggu depan aku balik...:)


this is my mom and mydad...




No comments: