new

Monday, March 28, 2011

Miss that moment...

 I really-really miss that moment...
Moment yang aku memang takkan dapat nak lupakan..
Saat-saat macam ni aku selalu teringat moment tu..
Sekejap tapi sangat berharga bagi aku...
Sebab lagu ana raffali yang aku tengah dengar ni la 
penyebab aku merindui saat tu..


Aku harap aku dapat mengulangi saat itu balik
walaupun moment tu tak sampai 2 jam...
Aku boleh ingat setiap apa yang berlaku..
Haish...rindunya...


Aku tahu orang akan tertanya-tanya apa moment tu...
Haha..biarkan aku and orang tu je yang tahu...
Tak tahu la kenapa aku nak wat pos merepek ni...
Well aku masih penat balik dari langkawi..haha
Idea pun takde nak update...so merepek jap
ambil feeling sambil makan jacker..nyum..nyum...


Pasal langkawi nanti-nanti aku update..
Sekarang banyak benda nak buat dulu..huhu


to that person i hope you have the same feeling with me..:)



No comments: