new

Monday, March 21, 2011

Hujung mingguku..

Hujung minggu yang lepas aku berpeluang balik ke kampung.
Setelah lama tak balik kampung jumpa mymom and family..
Seronok gila dapat balik...
Balik-balik je dapat makan laksa sarawak yang mymom buat..
Best sangat..dah lama mengidam..last-last dapat jugak..
Heaven gila rasanya..huhu..
Aku balik hari jumaat, sampai je umah pagi tu aku dok umah je..
Next day aku pergi pusing bandar teluk intan tu ngan mysis..
Semata-mata nak cari kasut je...
Penat aku ajak adik aku mencari sama-sama..haha
Nasib dia la kan terpakse teman aku shopping yang tak seberape tu..



saje menggedik nak pakai shawl..:p


Ngah dok sibuk jenjalan cari barang..
Aku tengok hari cam dah mendung je...
Dah la ape pun tak beli lagi...risau plak..
So aku pun try la pilih kasut secepat mungkin..
Susah gila aku nak cari kasut yang bertutup ni...
Semua tak berkenan...Ade yang aku suka takde saiz plak..
Aku tak suka beli kasut..susah nak cari saiz...
Aku lagi suka beli baju..senang..huhu
Tapi lastly dapat la jugak..
Tu pun asal ade jela...


ni la kasut yang berjaya aku beli..:P


orang selalu tak percaya aku dok teluk intan..
so aku nak bagi prove sikit yang aku dok teluk intan..
haha..tapi tak pandai nak amik gambar..haha



ni gambar mysis..huhu


ee..buruk gila org dlm gambar tu..tak sesuai jadi model..huhu


Dah penat berjalan...kitorang decide nak makan KFC..
Yela time tu pun hujan so malas nak gi tempat lain..


banyakkn die makan..haha


Krusher ni sedap gila..huhu..

Pas makan mybrother call kononnye nak amik kitorang..
so kitorang tunggu la dia..but dah hampir 10minit tunggu 
suddenly die cakap yang dia nak pergi kenduri kawin dulu..
Dia suruh kitorang pergi jenjalan dulu..
So kitorang pun pergi la window shopping..huhu..



ni mase jenjalan cari baju..tapi tak beli pun..

Lastly aku beli jugak la something..
Aku rase cam merepek je ape yang aku beli..
Pape pun enjoy dihujung minggu..haha
Yang paling best mymom punya laksa sarawak..
Aku makan banyak ok..huhu..







3 comments:

Cempaka R.Minta said...

hii
cempaka datang

Unknown said...

Baguslah have a very nice tyme with ur sis...
hope ia akan jadi new sinergy to face new days at penang..:)

-mask of zero-

miera azzudin said...

Cempaka:welcome and thanks..
xerox_91:hehe..thanks awk..:)
like that name..mask of zorro..