new

Thursday, March 3, 2011

When I get fever...

Hm...Hari ni cam dah ok dah dari demam...
Hip hip horey....
X seronok ble demam...huhu
Nak stdy xde mood...Nk wat asgment pn malas
And lack of idea nk update blog...
Tgk laptop lama2 pn leh pening kepala...
Pas2 asyik nk tdo je coz pas makan ubat
rase mengantok teramat sgt...
So cm mase2 yg ade terbuang begitu saja...


Tapi aku try x manja sgt cm kat umah...
Aku try buat2 x demam..
padahal badan dh rase lain macam gle...
Ari rabu lepas ade test tour planning..
Aku dh la demam..nk stdy mmg malas gle...
And rase cm nak ponteng kelas je...
Tapi disebabkan test aku gagahi juga...
Dalam kelas dh dok gigil2 dh...
Mmg rase nk beku dh...


Jawab test time tu mmg xleh fokus...
Seriusly...ape yg aku bace semua lupa...
Tension tol...Xske gle ble test dalam keadaan yg x tenang...
Mesti teruk aku pye test...
haish...next test kena score gle2 high la...
Insyallah...


Semalam, aku x bape nk sihat lagi la...
Tapi tah cm ne ble sampai je kat Seoul Garden..
Aku trus rase ok...
X rase cm demam..wahaha...
Kelakarkn...2 semua sebab nk makan pye pasal...
Gle la kn...xnk la rase cm xde selera nk mkn...
Enjoy makan kat cne...
Aku malas nak cte panjang2 kat cni so
nk tau ape yg kitrg wat kat Seoul Garden sila 
tgk blog myhousemate Ain tok tau..huhu


So arini aku try nak siapkan asgment2 yg tertunggak...huhu
Semua nk kena hantar next week...
Pas2 ade PPKP lak Ahad ni...
Xtaula ape yg kitrg kena buat...
Aku and Ain satu group...
Dapat kat CITU...
Kena wat ape pn aku xtau...
Tggu dan lihat jela nnti k...haha
Tapi aku x rase excited la PPKP sem ni...huhuhu...


Ni aku letak sikit gmbar...
Thanks to ain coz upload gmbar2 ni..hehe












No comments: