new

Sunday, January 16, 2011

Asal ngan aku ni???

Damn!!!!
That is the 1st word yg aku pk kan
lepas tgk cte khurafat td...
Aku x rase pape tgk cte 2...
X excited langsung...
Knape???
Aku pn xtau la...
Mane pegi perasaan aku ni...
Memang mula2 excited gle nak tgk...
Then ble dah masuk panggung je ok lg...
Excited 2 masih ade...
But ble lame2 suddenly ilang cm 2 je...
Aku tertunggu2 scene yg leh wat aku
menjerit smbil tutup mate..
Ade satu scene je yg suspen bg aku...
Time liyana jasmay kat dalam kete 2
masa nk balik dr hospital...
Dimane die ditemani hantu...


Thats scene was awesome...
Scene lain x brape...
Asal aku cm ni dowh???
Kawan2 aku kate cte 2 best n seram la...
Asal aku x rase pn...
Mgkin perasaan n rase aku hilang 
sebab ade mamat2 yg wat lawak 
dalam wayang tadi...
scene yg sepatutnye seram aku leh 
dok gelak sbb dgr ape yg diorg cakap...


Tapi dari tgk cte Hantu kak limah balik rumah 
aritu sampai la tgk cte gulivers travel
n now tgk cte ni...
Aiyoo...x rase best langsung...
Xtaula ape kena ngan aku...
Aku rase x puas la...
Dah la cte khurafat 2 ending die sgt menyedihkan...
Abis cm 2 je...bosan kowt...
N cte pn pendek...rase x panas 
bontot aku dok kat cinema 2...


Movie yg aku rase puas tgk 
cte resident evil after life...
Gle terbaik cte 2...
Lengkap segala2nye...
Baru best nk tgk movie cm 2...
Aku menantikan cte pirates of carribean lak 
pas ni...hope cte 2 x mengecewakan aku...

No comments: