new

Saturday, January 1, 2011

I'm still in Penang...

Huh..
Dah masuk 1 Januari 2011..
Meaning that dh masuk semester 4..
Yes... 
Meaning gak yang aku masih meneruskan
diploma dalam pelancongan...
X pegi Melaka untuk fast track...

Knape?????
Knape aku masih di Penang???
Ini kerana aku xnk gi degree..haha
Simple answer...huhu...
Tapi actually nk konvo 2 kali..hehe..
Xleh trime langsung itu alasan..hehe..

Mak aku nampak cam nak aku gi...
Tapi die letakkan keputusan di tgn aku..
Abg2 aku plak suh pegi jgak...
Tapi diorg warning...
Diorang cakap " Jangan nanti yg 
dikejar x dapat, yang dikendong berciciran.."
Mendalam sungguh maksudnye...
So aku pn xnk la amik risiko...
Biarla aku slow2 selesaikan diploma
before go to degree...
Bak kate org biar lambat asal selamat..
Hehehe...leh pakai ke...

Biarla ade 2 sijil dalam tgn...
Bak kata abg aku, 
sijil diploma menunjukkan kte betol2
terlatih dari segi mental dan fizikal
kerana masa yg diambil tok blaja..
N die cakap lagi, 
ape2 keje start dari bawah,
so ade degree pn susah juga nk dapat 
keje yg mengikut kelulusan...

But the most important things is...
Aku x bersedia nk pegang title
DEGREE..
Biarla aku di Penang sampai aku 
benar2 bersedia...
InsyaAllah..

Yang penting keazaman aku nk blaja...
N nak jadi lebih baik..
Aku baru je nak mula berjalan...
Masih x mampu berlari...
Biarkan mereka yang mampu berlari itu
meneruskan lariannye...
InsyaAllah aku juga mampu berlari satu ari nnti...
Dgn berkat usaha gigih aku...

Kawan tersayang pn masih ramai disini...
So x rase seperti ketinggalan n kesunyian..
Haha...
Well, aku sygkan Penang actually...
Banyak kenangannye walaupn
baru setahun setengah berada di sini...

Walau anta aku kemana pn 
aku tetap trime, cuma jgn anta aku blaja kat kl...
Hehe...pening...
Confirm mak aku risau...
Kat Penang ni je die dah risau gle..
Setiap kali kejadian jenayah kuar kat 
TV tentang Penang, mulala ceramah die...
Tapi aku ske dgr..
Meaning that die syg aku walaupn aku
ni kdg2 menyakitkan ati
n byk menyusahkan die...
Thanks mom..
U r the best mom I ever had...
Love u so much...



No comments: