new

Monday, January 10, 2011

Sekadar meluahkan...

Terasa sangat bosan arini...
Xtau nak wat ape so juz wat entry baru...
Nak cakap ape pu xtau actually...
But juz to say congrats pada kawan2
aku yg dah ade boyfrenz skrg..huhu
Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat...:)
Bukan untok diorg je tapi untuk aku jugak...hehe


Sem ni cam rileks je tapi xtau la lepas
n cam ne plak..
Tapi setiap sem 2 tetap ade masalahnya..
Macam2 ade...
Masalah jadual...
Study...
Lecturer...
Buku...
x lupa jugak masalah hati...huhu


Masalah ati yg aku maksudkan 
Kat cni bukan masalah cinta antara aku
n bf aku..
Tapi masalah lain...huhu...
hati yg x tenang dalam menjalani 
hari2 yg mendatang...haha
(xleh blah pye ayat)


Menjadi masalah bagi aku ble 
org xnk berterus terang...
Ske main tarik tali n sembunyi2...
penting jugak bagi aku untuk org 
berterus terang...
Susah sgt ke nk berterus terang...
X ske cakap xske...
Benci cakap je benci...
Marah cakap marah...
Klu aku salah cakap je aku ni salah...
biar aku dapat muhasabah dri sendri...
Jgn biarkan aku tertye2 sendri...


Mmg aku masalah ngan org2 cm ni...
Aku x pernah marah klu org berterus terang...
Coz aku ske cm 2...
Tapi aku marah ble org ske tuduh
sesuatu yg x patut...
Ape yg aku rase betol aku ikut...
Kalau x betol aku biar je...
Jgn takut nk bgtau aku pape...
Aku x mkn org...
Walaupn aku ni jenis pemakan daging...
Tapi aku makan gak sayur...
Daripada cik pojan x mkn sayur langsung..huhu


Haha...
Aku dah start nk merepek ni...
Aku xske bab2 merepek ni...
Aku ske mkn kerepek je...haha
Aah kn...
Dah lame x mkn kerepek ubi ke,
pisang ke...
Kan best dapat menikmati kerepek 
di malam ari ni...haha
Mengarut sudah..kihkih...


Ape2pn..
Main point aku adalah pasal budak2
yg x reti nak bgtau ape2 itu...
Jgn la ilang cm 2 jek...huh...
Cukupla sampai disini dlu...



No comments: