new

Wednesday, January 5, 2011

Bersama laoshi Lim Soo Giap di kelas mandarin..

Semester 4 ni dak2 tourism tidak lagi
belajar mandarin bersama laoshi
Hoo Foe Terng ( betul ke aku tulis ni..huhu..lpe sudah nk eja )
Sekarang bersama laoshi Lim...
Aku mula pk bukan2 pasal laoshi baru ni..
Macam2 aku pk...
' die ni makan org x?'
' garang ke die?'
'hepi go lucky or bini kah?'huhu


Tapi ternyata die mmg sempoi...
Setakat ni aku belum lagi ngantok dalam kelas die..
Hahaha...itu menunjukkan die lecturer yg not bad...
2 la yg best 2...xla jd cm sem2 lepas...
Mmg x excited nak g kelas mandarin..hehe..


Best gle dgr die wat lawak..
Budak yg dok sebelah aku x berhenti gelak je...
Yela laoshi asyik merepek je...huhu
Walaupn merepek tapi best..
Terus aku tanam azam baru tok sem ni..haha...
Azam tok menyukai mandarin..kih..kih..
Leh pakai ke azam aku tu..huhu


Tadi lepas kitorg abis blaja words baru...
Die suh kitorg bace dialog..
Die panggil name...
Org first yg die pggil ialah Aiman...
Huhu...klaka gila dgr die bace..
Nak berguling2 aku kat ctu..
tapi kna la control ayu..huhu..
Tapi dah gelak terbahak2 nk control apenye..haha
Aiman plak x abis2 wt lawak..
Mau x pecah perut dok kelas 2..


Dah la pagi2 masuk je kelas dok gelak2...
Semua sebab 21..hehe...
(hanye dak kelas ktorg je tau ape itu 21..hehe)
Tu la topik perbualan kitorg sem ni..huhu..
Ade2 je kelas kitorg ni...
Tapi seriusly aku x nyesal x g melaka..haha
Walaupn ade msalah ngan lecturer n jadual
tapi itu x menjadi masalah..
yang penting persekitaran belajar 2 seronok..hehe
To all my frenz in DT4B..
Korang mmg best gle...


N paling best tok arini ialah...
Kelas ptg cancel so relax la...hehe
Seronok...
So pas abis kelas g makan n trus balik...hehe...
Tapi seronok arini jela...
Next week disaster...
Blaja 5 jam straight dgr lecturer yg same
mmg agak memeningkan..huhu


Sungguh tidak puas ati ngan jadual itu..
Dah la ade kelas gabung...
Bosan sungguh...
x dapat nk consentrate...
(macamla kau concentrate sgt..ceh..)
Walau cam ne pn, jadual tu x tetap lagi...
akan dibincangkan..hehe...

No comments: