new

Friday, January 14, 2011

Kembali lagi ke Puncak Mutiara...

Hehe...
Dah kali ke berapa aku, ain n pojan
pergi mkn2 kat Puncak Mutiara Cafe..
Dah kali ke lima kot...huhu...
Tapi kali ni lagi best kot...
Yela selalu gi bertiga je...
Smlm ber8...huhu
Sape lagi yg g???
X lain x bukan Nora, Alia, Jannah, 
Farid, n Faisal...


Dah lama plan nk g sane rmai2...
Tapi baru kali berkesempatan tok pergi...
Seronok bke dh rmai2..
Sembang2 mcm2 hal..
Syok dowh..
Dh lame x cm 2 ngan classmate..
Hahaha...


Arini aku n pojan try menu lain drpd biasa..
Ktorg slalu mkn chicken chop n fish n chip..
Tapi kali ni nk ubah selera la plak...
Bukan slalu g sne, so kne la ubah menu lak...
Kne la ikut perkembangan kn...
haha...
Tempat tu pn dh mkin cantik kot...
Syok gak la...
Ok2..back 2 da food...
Aku order spring chicken...
Walaupn harga die agak mahal tp best kot...
Berbaloi mkn, walaupn x larat nk abiskan...
Huhuhu...
Tapi nasib baik faizal tolong abiskan..haha
Thanks faizal...:P


Selain 2...
Aku share ngan pojan menu 
Puncak mutiara sunset kot name die..
Lpe la...yg penting sedap...haha...
Sepatutnye aiskrim 2 jadi pencuci mulut..
Tapi diorg anta awal sgt so mkn dlu la...
Kang cair x best lak...haha


                                   
            nila rupanya aiskrim 2..bestkan..huhu


Dah abis melantak aiskrim,
chicken spring aku smpai n melantak la
ayam 2 plak...
Best gle...
Wah terasa lagi kat dalam mulut ni...
Best2...


                              
              ni plak chicken spring...best!!!


Ni ape yang aku mkn je...
X termasuk yg lain2...
Kitorang dah plih meja besar pn cm x bape nk
muat je tok smue makanan ktorg...
Almaklumlah, semua mknan kat sni
semua saiz besar2..
Puas ati gle dapat mkn...huhu


Tapi smlm. aku nmpak 
ade kucing yg sgt2 la comelnye 
kat ctu...
Ya Allah... rase cm nk peluk2 je kucing 2...
Bulu die cantik sgt...
Badan die gemuk..
Ade ring ding dong kat leher die...hahaha..
X sempat nk pegang die...huhu


Ok2...ni aku nk tunjuk acara kemuncak 
kitorg kat cne iaitu mkn...huhu




                            makan time...hehe




                          semua org kusyuk mkn..huhu




                       inilah akhirnye...licin kowt...hehe


Mmg best ble bersama kawan...
Bkn slalu dapat spend time rmai2 cm ni...
Pape pn, mmg best...thanks to ain
coz bawak kitrg...
N thanks to all coz having a 
great times together...:)

No comments: