new

Friday, January 21, 2011

Lagu baru..

Hari ini ada 1 kelas je..
Kelas Miss Aliaa Erneeza...
4 subjek Fares And ticketing...
Best blaja ngan die..cm relax je...
N walaupn aku rase subjek 2 susah 
coz byk bnda nk kne ingat 
tp miss Aliaa wat kn aku 
rase aku boleh wat...hehe...
Thanks miss...:P


Ok2...cm lari tajuk plak aku ni kn..
Actually aku nk crita tntg lagu 
baru yg aku letak kat blog ni...
Lagu 2 xla baru..
Cuma aku baru letak..
Aku baru rase tergerak hati nk 
letak lagu 2 kat blog
memandangkan aku mula menyukai
lagu 2 skrg..padahal aku dh follow
lagu 2 dari sem lepas 2...
2 smue sebab mood aku yg kdg2 ok
n kdg2 x ok...:(


Asal aku tetiba tergerak nk letak lagu 2??
Ni semua terjadi ble 
kitorg g mkn kat gelas besar@medan 
kat depan politeknik 2...
Tgh sedap2 mkn, terdgr la plak lagu 2...
Lagi best nk mkn..haha...
and suddenly rase cm lagu 2 kena ngan 
jiwa aku ketika ini...haha


Tajuk lagu 2 Luahan hati...
Best x???haha
Aku tau x smue org ske lagu 2..
Tapi aku ske..haha
Bosan plak asyik dgr lagu sixth sense 2...
Aku kn cepat bosan...haha...
Aku xtau la sape penyanyi asal lagu 2...
Tapi 1st time aku dgr lagu 2
aku dgr apit yg nyanyi...
Aku dgr pn kat Youtube...
So aku consider yg die la penyanyi asal...
N kristal plak menyanyikan semula..
Huhu..pandai2 aku je kn...
Biala...:P



No comments: